Kedves Szülők!
2018. november 5-től az intézmény KRÉTA rendszere teszt üzemben új modullal – e-Ügyintézéssel – bővült.
Elöljáróban szeretnénk megjegyezni, hogy az új funkció TELEFONOS APPLIKÁCIÓVAL NEM, csak számítógépes belépéssel érhető el.
Az osztályfőnököktől e-mailben kaptak tájékoztatást, hogy hogyan kell GONDVISELŐKÉNT belépni, hogy
elérhessék az új funkciót.
Intézményünk valamennyi gondviselőjének van GONDVISELŐI hozzáférése.
(Gyerekenként külön az édesanyának és külön az édesapának.)
Sikeres belépés esetén a képernyő jobb felső részén nem csak a diák neve lesz látható, hanem zárójelben a gondviselő neve.
A lenyíló menü Profilbeállítások menüpontjában lehetőség van a jelszó megváltoztatására, melyet javaslunk is.
Kérjük, hogy legkésőbb 2018. november 15-ig belépéssel ellenőrizzék, hogy el tudják-e érni a rendszert.
Ha esetleg nem tudnak belépni, kérem személyesen keressék Veszelszki Tibor kollégánkat, aki technikai segítséget ad.
(Ha lehetséges, akkor ne használják a Gondviselői jelszó igénylése funkciót, mert az nem jelszó cserére van, hanem
új belépési pont létrehozására. Ezzel duplikálódnak a rendszerben a gondviselők.)
Az e-Ügyintézés modul elindulásával az alábbi ügyeket elsősorban elektronikusan kezeljük:
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása (orvosi igazolásnál kérjük a papír alapú igazolást a jövőben is az osztályfőnökhöz beküldeni),
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése,
- Igazgatói engedély kérése diák 3 napon túli mulasztásának igazolására (síelés, családi utazás),
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése.
Az e-Ügyintézés modulról bővebb információkat a KRÉTA rendszer központi Tudásbázisából kaphatnak az
alábbi elérhetőségen: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533
Kapocsi Tímea
intézményvezető